ჯგუფური მუშაობის შეფასების
რუბრიკა
თითოეულ აქთივობას თავს ართმევს კარგად-3 ქულა
თავს ართმევს საშუალოდ-2
ქულა
თავს ართმევს ნაწილობრივ-1ქულა
კრიტერიუმები
|
I ჯგუფი
|
II
ჯგუფი
|
III
ჯგუფი
|
IV
ჯგუფი
|
ამოიცნობენ
ორგანოებს და მათი ფუნქციების შესაბამისად განათავსებენ ცხრილში.
|
||||
ვიდეოანალიზის საფუძველზე ორგანული ნივთიერებების დაშლის
პროცესებს ფერმენტების ზემოქმედებით გამოსახავენ
სქემებზე.
|
||||
მსჯელობენ
ვიტამინების როლზე და აკავშირებენ
ყოველდღიურობასთან და აგებენ კვების პირამიდას.
|
||||
ატარებენ
ექსპერიმენტს გამოთქვამენ ვარაუდებს, ხსნიან ამოცანებს და აკეთებენ
დასკვნებს.
|
პრეზენტაციის
რუბრიკა
3
|
2
|
1
|
|||
მიზნები
|
|||||
მოცემული მასალის
საფუძველზე შეძლეს საჯმლის
მომნელებელ სისტემაში მიმდინარე პროცესებზე მსჯელობა ,ურთიერთდაკავშირება და
მონაცემთა დამუშავევბა
|
ნაკლებად შეძლეს საჯმლის მომნელებელ სისტემაში
მიმდინარე პროცესების ურთიერთ
დაკავშირება და მონაცეემთა
დაკავშირება
|
ვერ შეძლეს
მიმდინარე პროცესების ურთიერთ
დაკავშირება
|
|||
შინაარსი
|
|||||
პრეზენტაცია ნათლად
ასახავს საჭმლის მომნელებელ
სისტემის ორგანოებში მიმდინარე
პროცესებს
|
ნაკლებად ასახავს
ფერმენტების ზეგავლენას
საჭმლის
მომნელებელ სისტემაში
|
პრეზენთაცია ვერ
ასახავს დაგაურკვევლად არის
წარმოდგენილი საჭმლის მომნელებელსისტემაში მონელებისა
და ფერმენტების ზემოქმედების პროცესებს
|
|||
შემოქმედებითობა/ვიზუალი
|
|||||
ნაჩვენებია ორიგინალური
და საინტერესო დეტალები,ჩასმული ფოტო მასალა თემასთან
ადექვატურია
|
შემოთავაზებულია ნაწილობრივი დეტალები
|
მოძიებულია შეუსაბამო
დეტალები.არ არის სათანადო
რესურსები . არ შეესაბამება თემას..
|
|||
აუდიტორია
|
|||||
მასალა დაწერილია
აუდიტორიისათვის გასაგებ ენაზე
სდა პასუხები სათანადოდ
არის გაცემული
|
მასალები არასრულყოფი ლია და
არ არის გათვალისწინებული აუდიტორიის
ასაკი
|
პეზენტაცია შექმნილია
აუდიტორიისთვის გაუგებარი
ენით
|
|||
მართლწერა
|
|||||
მართლწერის დროს
დაშვებული შეცდომები არ
არის
|
ნაწილობრივ არის
დაშვებული
|
არ არის
დაცული გრამა ტიკული ნორმები
|
|||
No comments:
Post a Comment